Leva livet

Idag har det varit en sån där dag när jag har fått hur mycket som helst gjort och varit väldigt effektiv..
Gick upp tidigt imorse och pluggade, gjorde klar två uppgifter bl.a. en med ett spännande rättsfall - älskar sånt och tycker att det är sjukt intressant! Sen åkte jag förbi mormor och gjorde en intervju med henne ang en annan skoluppgift. Var förbi granngården också innan jobbet.
När jag slutade så åkte jag in till Sandviken och tankade och var å köpte nya handdukar till badrummet och en ny filt till lillan här hemma. Mötte upp en kompis på Waynes för en trevlig fika. När jag kom hem igen så blev det en storstädning av huset med nya lakan så efter en dusch och en macka nu så blir det nog nåt play avsnitt innan vi somnar...
Ligger i fas inför helgen och det känns skönt efter en effektiv vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0