Effektiv dag!

Jobbade först och sedan åkte jag in till banken och sen handlade jag lite nya bläckpatroner och usb minnen mm (bara tråkiga saker..) När jag kom hem var det bara att sätta sig med föreningsjobb och försöka få till en massa utskrifter.
Åt lite m sambon innan jag åkte och hämtade häst transporten och åkte iväg och hämtade hö hos bästa Linda!
Kom tillbaka till stallet vid sju och lastade ur höet och fortsatte sedan att städa sadelkammaren när jag ändå var igång.. Börjar äntligen bli lite ordning där!
Kom hem vid halv tio och slängde ihop en kladdkaka som fick stå i ugnen medans jag duschade.
Sen mat och fika innan det blev Hollywood fruar och breaking News i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0